Hello world!

Welcome to WordPress.com! This is your very first post. Click the Edit link to modify or delete it, or start a new post. If you like, use this post to tell readers why you started this blog and what you plan to do with it.

Happy blogging!

About annibang

Annyeonghaseyo! Hur mår ni? Själv mår jag bra^^ Har äntligen skapat en blogg där jag kan lägga ut mina Fan Fic's - som mest kommer handla om K-Pop - och tänkte därför berätta lite om mig själv. Jag är en tjej på 14 år, som bor i Sverige. Jag är ett stort K-Pop fan (K-Pop står för "koreansk pop" för er som inte vet :3) och mina favorit band är: SHINee, Super Junior, Big Bang och NU'EST. Men jag lyssnar även på: U-Kiss, B.A.P, SNSD, Miss A, Orange Caramel, 2NE1, MBLAQ och många andra jag inte kommer på just nu. Andra saker jag är intresserad av är Manga och Anime. Läser Naruto~ ^^ Och några saker jag gillar att göra på fritiden är att vara med kompisar, skriva Fan Fic's, sitta framför datorn och spela Badminton. Ja, det var nog allt om mig ^^ Juste, måste varna er om att jag inte är så bra på att skriva Fan Fic's - är typ nybörjare XD - och ska kanske, kanske pröva mig på att skriva en på engelska någon gång! :) // Annibang~

Posted on augusti 26, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Hello Mr.Wordpress!

    Pwease go away cause it’s the awesome me who’s gonna comment (^o^)/

Kommentera

